Krepšelis

Jūsų pirkinių krepšelis tuščias.

Lyderystės programos įgyvendinimas projekte „Tūkstantmečio mokyklos I“ Molėtų r. savivaldybėje

Keičiasi aplinka. Keičiasi ir tai, kas svarbu. Tad nuolatos reikia suprasti, kas. Ir koks gali mūsų vaidmuo tame pokytyje”.

Lyderystės programos „Lyderystė: pokyčiai, kultūra, santykiai” tikslas – nagrinėti lyderystę plačiajame kontekste, kokia jos raiška ugdymo įstaigose ir kokiomis formomis,  kur ji veikia, kas ją veikia ir kokią įtaką ugdymo įstaigos kultūrai, kasdieniams procesams ir veikloms bei kiekvieno vadovo ir mokytojo asmenybei. Šios programos tikslas – išanalizuoti, susipažinti su reikalingais įrankiais savo asmenybės, ugdymo įstaigos pokyčiams atlikti reikalingose srityse, rasti įrankius jiems planuoti.

Lyderystės programos įgyvendinimas projekte „Tūkstantmečio mokyklos I“ Molėtų r. savivaldybėje

Lyderystės programą sudarė 4 temos:

Aš – pokyčių iniciatorius. Tikslas – pažinti save plačiajame lyderystės kontekste, peržiūrėti savo asmenines vertybes bei kiek jos reiškiasi/ sutampa ugdymo įstaigos kontekste,  pažiūrėti į save kaip pokyčių kūrėją nuolat besikeičiančiame kontekste. Kaip veikia pokyčiai? Ką svarbu suvokti esant jiems? Kokios nuostatos, įrankiai ir formos padeda pokyčius kurti? Kaip jiems paruošti save ir komandą?

Bendradarbiavimo kultūra. Kodėl kultūra tokia svarbi? Iš ko ji susideda? Kokia vidinė ir išorinė kultūra bei jos bruožai? Kaip ji lemia bendradarbiavimą ir santykius komandoje bei su kitais švietimo dalyviais? Tikslas – stiprinti mokyklų vadovų ir mokytojų vidinį bendradarbiavimą, išanalizuoti tinkamas ugdymo įstaigai bendradarbiavimo ir organizacinio mokymosi, refleksijos sistemas, silpnos ir stiprios kultūros bruožus, leisiančius kurti vadybinę procesais grįstą savo ugdymo įstaigos kultūrą.

Išorinė tinklaveika. Arba partnerystė su visais išoriniais (tuo pačiu ir vidiniais) švietimo dalyviais. Kaip kuriami santykiai su jais? Kokie organizaciniai procesai padeda, o kurie silpnina santykius ir tinklaveiką? Kaip didinti išorinių dalyvių į(si)traukimą? Šios mokymo dienos tikslas – apžvelgti išorinės tinklaveikos, profesinės komunikacijos principus, būdus ir formas, kurie gali būti naudojami ugdymo įstaigos tinklaveikoje su partneriais ir kitais švietimo dalyviais.

Aš – kūrėjas. Kaip viską sujungti, ką žinau? Kaip pradėti kurti, inicijuoti pokyčius ir drąsiai imtis inciatyvos, atsakomybės, įsitraukti ir įsipareigoti? Kaip naujai kurti naujus dalykus lyderystės kontekste? Kas gali padėti? Kokios naujausios  tendencijos vyrauja pasaulyje, ką kalba pasaulis šiame kontekste? Šios dienos tikslas – kalbėsime apie inovatyvius edukacinius įrankius ir metodus, kaip turimas žinias ir kompetencijas apjungti, sudėti į vieningą sistemą, kad po mokymų išėjusi komanda galėtų pradėti vykdyti pokyčius savo įstaigoje.

Programos dalyvių atsiliepimai

Lyderystės programos įgyvendinimas projekte „Tūkstantmečio mokyklos I“ Molėtų r. savivaldybėje
Lyderystės programos įgyvendinimas projekte „Tūkstantmečio mokyklos I“ Molėtų r. savivaldybėje
Lyderystės programos įgyvendinimas projekte „Tūkstantmečio mokyklos I“ Molėtų r. savivaldybėje
Lyderystės programos įgyvendinimas projekte „Tūkstantmečio mokyklos I“ Molėtų r. savivaldybėje
Lyderystės programos įgyvendinimas projekte „Tūkstantmečio mokyklos I“ Molėtų r. savivaldybėje
Lyderystės programos įgyvendinimas projekte „Tūkstantmečio mokyklos I“ Molėtų r. savivaldybėje

Pokytis prasideda nuo kiekvieno iš mūsų

„Be galo tikiu šiomis dalyvavusiomis Molėtų raj. sav. komandomis, kurios atsakingai, efektyviai ir atvirai dirbo tiek identifikuodamos savo ugdymo įstaigos problemines sritis, tiek ieškodamos atsakymų, kaip pagerinti savo bendruomenės narių savijautą ir rasdamos geriausius sprendimus esantiems iššūkiams įveikti. Komandos turi visus reikalingus įrankius ne tik asmeniniam pokyčiui atlikti, bet ir imtis atsakomybės organizaciniams pokyčiams inicijuoti. Bet koks pokytis prasideda nuo kiekvieno iš mūsų, nuo asmeninės atsakomybės, drąsos keisti ir sąmoningai juos priimti. Jie neišvengiami. Tačiau tik mes patys galime pasirinkti, kokiu tempu, kokiais jausmais ir sprendimais į juos keliausime. Tikiu, kad joms pavyks” (Lektorė Jovita Starkutė).

Pasidalink su draugais

Palikite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.