Jauni, savo profesinį kelią dar tik pradedantys mokytojai neretai jaučiasi palikti vieni, o kartais – net atstumti ilgamečių mokytojų bendruomenėje. Tai grupelę aktyvių specialistų paskatino imtis iniciatyvos ir įkurti „Jaunųjų mokytojų inkubatorių“. Pasak idėjos autorės, keliasdešimt pedagogų vienijantis projektas yra visiškai nemokamas, tačiau suteikiantis ypač daug prasmės. „Kai norisi dalintis, negalvoji apie pinigus“, – sako ji.
Idėja steigti „Jaunųjų mokytojų inkubatorių“ gimė organizacijos „Family lab academy“ specialistams. Jos įkūrėja Jovita Starkutė naujienų portalui lrytas.lt pasakojo, jog tokios iniciatyvos atsiradimą lėmė pokalbiai su įvairiose šalies mokyklose dirbančiais pedagogais. „Mūsų akademijos mokytojai yra dirbę valstybiniame sektoriuje, turi draugų ir pažįstamų, ir visada būtent valstybiniame sektoriuje girdisi toks paburbėjimas, nepasitenkinimas. Tad jie kažkaip pabendravo ir sako: kaip čia taip išeina – mes kuriame, darome, džiaugsmingai gyvename, o ten vyksta taip?
Sugalvojome, kad reikėtų tuos mokytojus paskatinti ir suburti tokią erdvę dalinimuisi, kalbėjimuisi, inovatyvių dalykų apžvalgai, kad mokytojai suprastų, kad visas pasaulis keliauja, ir suprastumėme, kad ir mes esame tie, kurie į Lietuvą galime atnešti tas naujoves“, – sakė ji.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/svietimas/2021/11/29/news/jaunu-mokytoju-problemos-paskatino-juos-suburti-i-viena-bendruomene-ideja-prigijo-zaibiskai-21503162