Mokymų programos ugdymo įstaigoms
Mokymų programos ugdymo įstaigoms derinamos ir pritaikomos pagal poreikį, lūkesčius, turimus iššūkius ir norimus pasiekti rezultatus.
Ilgalaikės programos kuriamos atsižvelgiant į ugdymo įstaigos, švietimo centrų reikalavimus ir tikslinę auditoriją – vadovus, mokytojus, tėvus. Gali būti paruoštos atskiros mokymų programos (iki 40 ak. val. ir daugiau) pagal įstaigos poreikius, temas.
Seminaro ar visos programos kaina priklauso nuo švietimo įstaigos turimų finansinių resursų, poreikių (trukmė, dalyvių skaičius ir pan.) bei lūkesčių (apklausos prieš seminarą, savarankiški darbai ir jų kuravimas, komandos vedimas link rezultato ir pan.).
Išklausius mokymus ar mokymų programą įteikiami kiekvienam dalyviui vardiniai akredituoti pažymėjimai.
Pagrindinės seminarų/mokymų programų sritys:
Ilgalaikių programų kūrimas ir adaptavimas ugdymo įstaigai
Ilgalaikės programos (60-80 ak. val.) kuriamos ir formuojamos atsižvelgiant į turimus ugdymo įstaigos poreikius papildomai prie mokymų įtraukiant savarankiškas veiklas, tyrimai ir konsultacijų valandos, lektoriaus mentoriavimassiekiant rezultato.
SEMINARAI
Programai seminarai atrenkami pagal įstaigos poreikį,norimą pasiekti rezultatą.
Konsultacijos
Į programą įtraukiamos konsultacijos valandos, jei reikalinga konsultuoti darbuotojus, komandas ar vadovus.
Savarankiškos veiklos
Įtraukiami savarankiški darbai, praktinės veiklos siekiant įtvirtinti mokymų medžiagą ir turėti greitesnį pokytį reikalingose srityse.
Tyrimai
Į programą įtraukiami savarankiški darbai, praktinės veiklos siekiant įtvirtinti mokymų medžiagą ir turėti greitesnį pokytį pasirinktose kryptyse.
Mentorystė
Į programą įtraukiamas mentorystės laikas, kai po ,okymo lektorius padeda, palaiko, nukreipia ir motyvuoja siekti išsikeltų tikslų.
Bendradarbiavimo palaikymas
Bendradarbiavimas palaikomas vadovams, pavaduotojams bei darbuotojams siekiant pokyčių ir rezultato pasirinktose kryptyse.